دفاع مقدس
8سال دفاع مقدس
 
 

  به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، مراسم رسمی یوم‌الله 22 بهمن در میدان آزادی تهران با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط یکی از قاریان ممتاز بین‌المللی و اجرای سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران راس ساعت 10 و با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، مردم بصیر و همیشه در صحنه و مسوولان لشکری و کشوری و تعدادی از سفرا و کارداران و وابستگان نظامی کشورهای خارجی مقیم و مهمانان خارجی و علما و شخصیت‌های فرهیخته فرهنگی، سیاسی کشورهای اسلامی در تهران آغاز شد.

 

سران قوا، اعضای هیات دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان کشوری نیز همگام و همراه با آحاد مختلف مردم، با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه وحدت و حضور را به نمایش گذاشتند.

 

حضور رییس‌جمهور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن

 

 

رییس‌جمهور نیز دقایقی پس از ساعت 10 صبح، به خیل عظیم مردم تهرانی شرکت‌کننده در راهپیمایی پیوست.

 

رییس‌جمهور از ضلع جنوبی میدان آزادی در این راهپیمایی با شکوه حضور پیدا کرد و در هنگام حضور مورد استقبال مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی قرار گرفت و جمعیت شعارهایی در حمایت از رییس‌جمهور سر دادند.

 

رییس‌جمهور در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب متعلق به ملت ایران است و هویت و موجودیت ماست و مقایسه اراده ملت با مشکلات بی انصافی است.

 

احمدی‌نژاد را در این راهپیمایی تعدادی از اعضای دولت از جمله ثمره‌هاشمی همراهی می‌کردند.

 

حضور رییس قوه قضاییه در راهپیمایی 22 بهمن

 

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی نیز با حضور در تقاطع خیابان آزادی - اسکندری در همان ساعات اولیه شروع راهپیمایی به خیل عظیم مردم در راهپیمایی پیوست.

 

رییس قوه قضاییه نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم با این حرکت به کشورهای سلطه‌طلب این پیام را دادند که ما هستیم و ایستاده‌ایم.

 

وی گفت: پیام حضور مردم پرشور ملت در راهپیمایی پیوند همیشگی با ولایت است.

 

برخی از مسوولان قضایی نیز همراه با رییس قوه قضاییه در این راهپیمایی شرکت کردند.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:, :: 20:12 :: توسط : محمد رضا بوربور شیرازی

 

واکنش عده‌ای از حاضران در راهپیمایی امروز شهرهای تهران و قم به برخی مسئولان بلندپایه نظام از حواشی تلخ سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب بود.

به گزارش رویش به نقل از مهر مراسم سالگرد سی و چهارمین بهار انقلاب با حضور پرشکوه مردم برگزار شد. این مراسم همراه با حاشیه هایی بود که در ادامه می آید:

* رئیس جمهور برخلاف سال های گذشته بخش قابل توجهی از مسیر را در داخل ماشین حفاظت شده طی کرد و تنها مسیر کوتاهی را در میان مردم به راهپیمایی پرداخت. در هنگام پیاده روی رئیس جمهور در میان مردم در خیابان آزادی، در کنار مردمی که با شعارهای حمایتی به استقبال رئیس جمهور رفته بودند عده ای نیز در اعتراض به حوادث روزهای گذشته در مجلس شورای اسلامی و اظهارات رئیس جمهور درخصوص رابطه با آمریکا شعار "مرگ بر ضد ولایت فقیه" سر دادند.

* حضور آیت الله هاشمی در این مراسم نیز خالی از حاشیه نبود. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که چندسالی است شرکت خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن را به حضور در مسیرهای خلوت و کم تردد راهپیمایی محدود می کند، امسال نیز با واکنش عده ای از راهپیمایان مواجه شد. وی از مسیر تقاطع وصال - انقلاب با راهپیمایان تهرانی همگام شد و تا تقاطع خیابان قدس در خیابان انقلاب راهپیمایی کرد.

* عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز وی را همراهی می کرد. برخی از مردم حاضر در راهپیمایی هنگام مشاهده آیت الله هاشمی علیه وی شعار سر دادند. برخی از هوادران آیت الله هاشمی نیز که وی را همراهی می کردند با در دست داشتن تصاویر امام و رهبری شعارهایی در حمایت از وی سر می دهند.

*علی لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز که به سنت هرساله در راهپیمایی مردم قم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت می کند با اعتراض های مشابهی روبرو شد. گرچه این اعتراض ها تا حدی بود که سخنرانی وی را ناتمام گذاشت.

* نماینده مردم قم در مجلس در حالی سخنرانی خود را در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه(س) شروع کرد که شعارهای "بصیرت بصیرت" و برخی شعارهای دیگر این سخنرانی را با اختلال مواجه کرده بود. رئیس مجلس در ابتدای سخنان خود بدون توجه به شعارهای معترضان در مجلس به سخنرانی خود که از قبل آماده کرده و مکتوب بود ادامه داد. در حالی که رفته رفته بر صدای شعاردهندگان افزوده می‌شد، صدای لاریجانی به سختی از پشت تریبون شنیده شد. 

* در این حین بخشی از جمعیت بر شدت شعارهای خود اضافه کردند و شعارهایی چون "خواص بی بصیرت" سر دادند و حتی اشیائی به سمت جایگاه سخنرانی رئیس مجلس پرتاب شد. در این شرایط حلقه محافظان لاریجانی در جایگاه تنگ تر شد و آنها از رئیس مجلس خواستند تا سخنرانی خود را متوقف کند، اما لاریجانی برای ادامه صحبت هایش اصرار داشت.
 
* وی در واکنش به اعتراضات برخی از حاضرین گفت: امروز روز 22 بهمن و روز مبارکی است و روزی است که باید با رهبر معظم انقلاب بیعت کنیم و نباید با اینگونه اقدامات این جشن بزرگ را خدشه دار کنیم. در ادامه وقتی حاضرین و معترضین در شبستان به سمت محل جایگاه سخنرانی حرکت کردند محافظان لاریجانی وی را که دیگر نماینده مردم قم در مجلس و استاندار قم همراهی می‌کردند به سمت پشت جایگاه هدایت کردند.

* امسال در کنار شعارهای هر ساله مردم، شعارها و دست نوشته هایی چون "دولت ، مجلس اتحدوا اتحدوا"، "ایران کوفه نمی شود"، "سراسر بگذریم از جان اگر فرمان دهد رهبر"، "نه در شعب ابی طالب که در بدریم و در خیبر"، "سازش با آمریکا محال است"، "مذاکره سودی ندارد" شنیده و دیده می شد.

* حد فاصل پل حافظ تا میدان انقلاب بنرهایی برای بزرگداشت یاد سرداران شهید دفاع مقدس با عنوان "همت ها داده ایم"، "چمران ها داده ایم"، "رجایی ها داده ایم" نصب شده بود.

* عده ای جوان حاضر در راهپیمایی با در دست داشتن عکس بشار اسد حمایت خود را از حکومت سوریه اعلام کردند.

* در طول مسیر راهپیمایی عده ای از جوانان بسیجی با شعار ما نیاز به بمب هسته ای نداریم، ما امام زمان داریم سر می دادند.

یک خبرنگار روسی در حاشیه راهپیمایی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره نگاه وی به راهپیمایی امروز مردم گفت: من انتظار این میزان از حضور مردم در راهپیمایی را داشتم. اما این راهپیمایی بیش از آنکه سیاسی باشد یک نوع جشن بود. ما از این راهپیمایی لذت بردیم. این برخلاف ذهنیت ما از اجباری بودن این راهپیمایی بود. رسانه های غربی اخبار این راهپیمایی و واقعیات در خصوص ایران را هیچ وقت به خوبی پوشش نداده اند. ایران حق دارد انرژی صلح آمیز هسته ای داشته باشد.

پیرزنی که از جنوب تهران آمده بود با صدای بلند در میان جمعیت حمایت خود را از احمدی نژاد اعلام می کرد و  به خبرنگار مهر گفت به احمدی نژاد نمره 20 می دهم.

هفته نامه سیاسی اجتماعی بصیرت جوانان با اختصاص تیتر اول خود به محسن رضایی به طور رایگان در میان جمعیت توزیع می شد.



ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:, :: 20:10 :: توسط : محمد رضا بوربور شیرازی

 امام صادق علیه السلام فرمودند: هرکس برای من مرگ عبدالله را تضمین کند، من ظهور را برای او تضمین می کنم! آنگاه که مرگ عبد الله فرا رسد، مردم در جانشینى او نسبت به هیچکس به توافق نمى رسند و این جریان تا ظهور حضرت صاحب الامر همچنان ادامه مى یابد، عمر سلطنت هاى چندین ساله به سر آمده ، نوبت پادشاهى چند ماهه و چندین روزه فرا مى رسد. ابوبصیر مى گوید: پرسیدم آیا این وضع به طول مى انجامد؟ فرمود: هرگز. و این درگیرى بعد از کشته شدن این پادشاه (عبدالله ) منجر به کشمکش بین قبیله هاى حجاز مى شود.( بحار ۵۲ ص ۲۱۰ )

 از زمان مرگ ملک عبدالعزیز موسس دولت آل سعود در سال 1953 تاکنون پنج پادشاه پس از وی قدرت را در این کشور که بزرگ‌ترین منبع نفتی جهان است، در دست گرفته‌اند. آخرین پادشاه این سلسله ملک عبدالله ۸۶ ساله است که این روزها در بیمارستانی در نیویورک بستری است. حدود یک ماه پیش وقتی عربستان درگیر برگزاری مراسم حج بود و در آستانه ی روز عرفه خبر بیماری این شاه پیر به سرعت در رسانه ها ی جهان منتشر شد چرا که با توجه به سرطان ولیعهد فرتوت و جنگ قدرت پنهان بین شاخه های مختلف آل سعود، مرگ پادشاه وضعیت این کشور را پیچیده خواهد کرد.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 4 بهمن 1393برچسب:, :: 17:23 :: توسط : محمد رضا بوربور شیرازی

درباره وبلاگ
این وبلاگ درمورددفاع مقدس می باشد
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دفاع مقدس و آدرس defaemoghadas1359.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1